Augusti






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hello! 
I onsdags vaknade jag med feber och halsont, var inte så länge sen jag hade det så det var så irriterande eftersom vi skulle ut på kvällen och se Norlie & kkv. Men under dagen så bestämde jag ändå att följa med och det var tur att jag gjorde för var en sån himla bra kväll och mådde inte dåligt under tiden, så det var tur! Hade verkligen hur kul som helst med finaste vänneran och Norlie&kkv var också skitbra! Stod i regnet och sjöng med, ett bra sommarminne kommer det va! 
Sen när jag vakna dagen efter hade jag lite feber fortfarande med blev ett kort jobbpass ändå som inte var så kul. 
Idag är det äntligen sol och jag är ledig! Min hals är åt helvete men kanske ska åka till marieberg sen och lämna tillbaka lite kläder och så haha! Sen får jag väl se om jag gör något ikväll! 
 
 
Allmänt | |
Upp