Zara




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Första bilden är på mitt hår som Eve lockade innan vi gick ut, så fint blev det!!
 
Hola! I fredags var jag ute med världens bästa tjejerna på Ritz och hade det kul! Zara Larsson var där och hon var jättebraaa! Stod dock ganska långt ifrån så såg inte jättebra men det var kul ändå! 
Igår åkte jag till marieberg först ett tag, hittade så mycket saker jag vill haaa.. både inredning och kläder! Så jobbigt när man vill ha så mycket haha. Vill köpta lite nytt till mitt rum, typ kuddar, tavlor och lampor. Ska troligen också få en ny garderob eftersom min är helt trasig. Sen jobbade jag ett kortpass på eftermiddagen också igår.
Idag är jag ledig och ska snart iväg på skivstångsintervall, weho jobbigaste passet verkligen!
 
Allmänt | |
#1 - - Sarah:

Fin du va i håret :)

Svar: tack så mycket! :)
matildalans.blogg.se

Upp